A Világszép Alapítvány 6 órában keresi új operatív asszisztensét!

A Világszép Alapítvány állami gondoskodásban élő gyerekeknek ad érzelmi biztonságot, fejlődési lehetőséget, ezáltal valódi esélyt az önálló, boldog életre. 2010 évi megalakulásunk óta folyamatosan és tudatosan fejlődünk, bővülünk. Büszkék vagyunk arra, hogy minden területen profi módon működünk, állandó pörgésben és kísérletező légkörben, összetartó csapattal, biztos pénzügyi háttérrel magunk mögött és még rengeteg megvalósítandó ötlettel, illetve lehetőséggel magunk előtt. Most operatív csapatunkba várjuk azt a kollégát, aki átveszi az Alapítvány üzemeltetési és az óvoda adminisztrációs feladatainak koordinálását, ezzel biztosítva a zökkenőmentes működést és támogatva mindennapi munkánkat.

FELADATAID A KÖVETKEZŐK LESZNEK:

Az Alapítvány (iroda, óvoda, klub) üzemeltetési feladatainak koordinálása:

  • Kapcsolattartás a szerződött cégekkel
  • A karbantartó napi feladatainak szervezése és nyomon követése
  • Kapcsolattartás és ügyintézés a közüzemi szolgáltatókkal
  • Takarítási feladatok koordinálása és ellenőrzése
  • Éves karbantartási feladatok megszervezése
  • Tűz- és munkavédelmi képzések szervezése

Az alapítványi óvoda adminisztrációs feladatai:

  • Könyvelés előkészítése
  • Kimenő óvodai számlák kiállítása és kiküldése a szülők részére és teljesítésének nyomon követése
  • Óvodai étkezés szervezése
  • Kapcsolattartás a szolgáltatókkal
  • Beszerzések és postázási feladatok ellátása
  • Leltárak, nyilvántartások készítése, karbantartása, dokumentációk iktatása, lefűzése

TÉGED VÁRUNK, HA:

  • Legalább 2-3 év tapasztalatod van hasonló munkakörben (adminisztráció, irodavezetés és üzemeltetés)
  • Részmunkaidőben (6 óra) szeretnél dolgozni
  • Önállóan és proaktívan dolgozol
  • A megoldandó problémákhoz kreatívan közelítesz
  • Jó szervező és kommunikációs készséggel rendelkezel

ELŐNYT JELENT

  • Számlázási tapasztalat
  • Szolgáltatókkal, üzemeltetőkkel való kapcsolattartásban, ügyintézésben szerzett tapasztalat

AMIT MI TUDUNK ADNI NEKED:

  • Izgalmas szakmai kihívások
  • Remek képzési lehetőségek
  • Egyszerű, de korrekt juttatási rendszer
  • Rugalmas munkaidő
  • Támogató, jó hangulatú csapat

HOGYAN JELENTKEZZ?

Küldd el jelentkezésed 2025. február 14-ig a szabo.eszter@vilagszepalapitvany.hu címre az alábbiakkal:

  • magyar nyelvű fényképes önéletrajz
  • a fizetési igényed
  • egy rövid, 2-3 perces videó, amiben kérjük, válassz 3 számodra nagyon fontos és/vagy rád nagyon jellemző szót vagy kifejezést, és meséld el, miért ezeket választottad, ill. miért ezek mutatnak be téged a legjobban (Csak a videó tartalma számít, a minősége egyáltalán nem, és csak a kiválasztásban részt vevő 2 személy fogja látni.)